امروز : چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
    صفحه اصلی |                     مقالات         | گالری تصاویر | درباره ما | تماس با ما | سبد خرید (0)
امروز : چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  1. آموزش روش های پرتاب نخ
  2. فیلم های جدید آموزش فلای فیشینگ
  3. مژده به علاقه مندان فلای تاینگ
  4. مژده به علاقه مندان فلای فیشینگ
New Ribbon
لذت ماهیگیری با سیستم فلای فیشینگ را تجربه کنید

لذت ماهیگیری با سیستم فلای فیشینگ را تجربه کنید

بهترین های ماهیگیری در فروشگاه کلدون

بهترین های ماهیگیری در فروشگاه کلدون

ایرانی لایق بهترین هاست بزودی

ایرانی لایق بهترین هاست بزودی

محصولات جدید بزودی در فروشگاه کلدون

محصولات جدید بزودی در فروشگاه کلدون

F1

F1

F2

F2

F3

F3

F3

F3

F3

F3

F3

F3

F3

F3

نمایندگی شرکت بالزر در ایران

نمایندگی شرکت بالزر در ایران

آخرین مشاهده ها




          


logo-samandehi
تاریخ : 1392/07/09 21:39:23شماره : 20 تعداد بازدید : 7395

آموزش فلای فیشینگ و فلای تاینگ
فیلم های جدید آموزش فلای فیشینگ

 

 

فیلم ها در 4 سی دی با موضوعات متفاوت به شرح ذیل می باشند.

1

درای فلای ها

این فیلم در مورد ماهیگیری با استفاده از درای فلای ها می باشد. در سفرهایی به آب های مختلف و متفاوت در دانمارک، گرین لند، آلمان، نیوزیلند و لاپلند سوئد به مورتن اویلند(Morten Oeland)  پیوستیم. در این فیلم به حشره هایِ مورد تغذیه قرل آلا که مورتن پیدا می کند و همچنین به نحوۀ انتخاب شبیه ساز صحیحی از آنها، نگاهی دقیق می شود. با استفاده از دوربین های زیر آبی به زیر سطح آب می رویم و از نمایی متفاوت نگاهی نزدیک به ماهی ها ، فلای و حشره های زیر آب می اندازیم.

تکمیل ضبط این فیلم چند سال به درازا کشید. این فیلم آموزنده، تاثیرگذار و سرشار از صحنه های زیبا و لذت بخشِ ماهیگیری و صید ماهی می باشد.

این دی وی دی شامل دو فیلم می باشد، فیلم دوم درباره نحوه ساخت پشه های مورد استفاده مورتن می باشد. مورتن به عنوان پشه بافی خلاق و ابداع کننده مطرح است. بخش پشه بافی شامل گزیده ای از بهترین درای فلای ها می باشد.

 

2

نیمف ها

این فیلم از مجموعه the fish and the fly   می باشد. در این فیلم چالش های بسیاری که ماهیگیر با آن روبرو است به همراه جزئیات و به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. برای یافتن بهترین شرایط جهت نمایش نیمفینگ، به رودخانه ها و دریاچه های شگفت انگیزی سفر کردیم.

به مورتن اویلند پیوستیم و او نحوه کنترل موقعیت های مختلف را به ما نمایش می دهد. با نگاهی دقیق به حشره های طبیعی، مورتن روش های کابردی ماهیگیری با بهترین شبیه سازهای آنها را به ما نشان می دهد.

مانند فیلم قبل از دوربین های زیر آبی استفاده کرده و به صحنه های بی نظیری از رفتار ماهی دست پیدا کرده ایم.

مورتن اویلند پشه بافی بسیار مشهور بوده و در بخش پشه بافی تکنیک های خلاقانه و ابداعی را در سطحی بالا نمایش می دهد. به طور دقیق نحوه بافت 10 عدد از نیمف های موثری که شاهد استفاده آنها بودیم را دنبال می کنیم که تاثیر بسیاری بر نحوه پشه بافی شما می گذارد.

این فیلم سفری به دنیای رویایی ماهیگیری می باشد که با صحنه ها و ماهی های حیرت انگیزی همراه بوده و ترکیبی از هیجان، تجربه، لذت فلای فیشیبنگ و و حقایق درباره ماهی و فلای می باشد.

 

3

حشرات زمینی (ترستریال ها)

ماهیگیری با حشرات زمینی نوعی درای فلای فیشینگ می باشد. شبیه ساز های حشرات زمینی مانند ملخ ها،  Beetleها  و Dady long legs ها جزئی طبیعی از هر جعبه پشه می باشند و مورتن دلیل آن را به ما اثبات می کند.

با پیوستن به مورتن، او شبیه ساز های بی نظیر خود از حشرات زمینی را در سفرهایی به گرین لند، دانمارک، آلمان، نیوزلند و لاپلند سوئد به کار می برد. ما مورتن را در انتخاب فلای، تاکتیک و تکنیک های ماهیگیری در هر موقعیت دنبال می کنیم. این فیلم شامل حقایق و اطلاعاتی درباره ماهیگیری با استفاده از حشرات زمینی می باشد.

مورتن پشه بافی ماهر و با تجربه است. فیلم دوم در این دی وی دی شامل نحوه بافتِ شبیه سازهای مورد استفاده مورتن می باشد. او به صورت مرحله به مرحله نحوه بافت فلای های ساده و مبتکرانه خود را نمایش می دهد.

این فیلم آموزشی بوده و شامل صحنه هایی زیبا و موقعیت های هیجان انگیزِ فلای فیشینگ می باشد و همچنین از استانداردهای بالای فیلم های قبلی از این مجموعه برخورد است.

 

4

 

استریمرها

دوباره در سفرهای ماهیگیری به نقاط مختلف، به مورتن اویلند پیوستیم. این بار در دریاچه هایی در ارتفاعات و همچنین در کنار ساحل در آب شور ماهیگیری می کنیم.

این فیلم در مورد استریمر ها و surface fly ها (پشه های مورد استفاده در سطح آب) می باشد. در این فیلم طعمه ای که استریمر آن را شبیه سازی می کند و همپنین روش های مختلف به کار بردن استریمر توسط مورتن را مشاهده می کنیم.

دوربین های زیر آب تصاویری زیبا از گزفتن استریمر توسط ماهی را نمایش داده و همچنین عکس العمل های ماهی نسبت به استریمر را مستند سازی می کند.

مورتن به جهت تکنیک های مبنکرانه و خلاقانه اش در پشه بافی مشهور است. در بخش پشه بافی مورتن به طور دقیق نحوه بافت استریمر و surface fly ها را نمایش می دهد که هم ساده بوده و هم موثرو اکثر آنها طرح های (pattern) خود وی هستند.

این فیلم را بارها باید تماشا کرد؛ بسیار آموزنده بوده و تکنیک های جدیدی را نمایش می دهد. البته همراه با صحنه های زیبا و لحظات جذاب ماهیگیری می باشد.